2014

Så otroligt skönt med ett nytt år! Är så taggad på 2014 att det är sjukt. Trodde aldrig att detta skulle hända, någonsin, men jag är lite less på att vara ledig haha. Vill ha en anledning att inte gå runt i typ långkallingar och mysskjortor hela dagarna ... finner verkligen ingen anledning till att orka något annat just nu. Till och med min pappa har klagat på att jag bryr mig så jäkla lite om hur jag ser ut ibland hahaha. Själv finner jag inget problem med det och det känns ju rätt skönt!
 
Har hittils inte så mycket spelningar inbokade, men dom som är på schemat kommer bli feta. Äntligen är skivan klar och jag tror att alla vi 4 tjejer tycker att det känns obeskrivligt bra att få lämna det kapitlet bakom oss, känns som att vi kommer göra en Miley Cyrus och ta död på denna flickstämpel för evigt, JÄVLAR VAD SKÖNT. Nu ska jag fortsätta lyssna på Hank III, n I'm bouncing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback