What does the fox say?

Vaknade imorse av att David sov på min mage, haha söten. Dessvärre är jag förkyld och hade sjukt ont i halsen (kunde inte somna förrän vid 2 igår pga det) så stannade hemma idag eftersom att det skulle bara bryta ut om jag hade lämnat dörren och fryst hela dagen. Missade svenskaredovisningen vilket icket var så bra men jag orkar verkligen inte bli sjuk(are).
 
 Istället så har jag städat och grejat hela morgonen, käkat banankaka och sovit. David spelar the fox hela tiden och dansar som ett mongo och nu måste jag städa mer.
 
 

Kommentarer
Jennfier säger:

Lisa du är typ den snyggaste jag vet!!!!

2013-09-27 | 17:51:16
Bloggadress: http://karlssonlovisajennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback