Si på feun

Den här dagen blev trots allt ganska bra ändå! Slapp rest i svenska, (pga sjuk) bästa läraren. Gick en promenad till andra sidan Teg för att hämta våra cyklar, cyklade på snurr-sakerna i broparken och höll på att dö, och har just kommit hem efter en ersboda-sväng med David och mami. Jag vet inte, blev på bra humör då jag kom hem av någon anledning, fyfan så tungt det kändes hela dagen innan dess.
 
Blir skitförbannad på alla som förlovar sig hit och dit?! Det är minst 3 i veckan ser man ju på facebook ... då pratar vi folk under 18 som varit tillsammans i typ 4/5 månader och ÄNTLIGEN har de hittat kärleken haha. Det förstör ju hela meningen med det eftersom att de knappast kommer gifta sig särskilt snart och ringarna är säkert köpta på typ H&M för 20 spänn eller nåt. Folk får ju självklart göra som de vill, men tycker inte att man ska förstöra meningen. Sen bor dom inte ens ihop, värt att förlova sig med någon man inte ens vet om man kan leva med, för det är sällan så himla lätt. Det vet jag ju själv, det är verkligen en helt annan grej att anpassa sig för en annan persons behov etc.  
 
Nu ska jag och min kära sambo ta ett skumbad, käka dumle, och sen och gå å lägg se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback