September

Det är höst och jag har fullt upp med skola, träning, käka godis, rep, spelningar, linedance, hålla mitt hem rent och diverse andra roliga projekt. Trots att jag har något att tänka på alla dygnets timmar så går det mot ljusare tider för mig (dock inte när det gäller vädret) vilket känns skönt. Man börjar få ordning på saker och ting. Försöker se till att inte bli förkyld nu, eftersom jag måste hålla igång träningen jämt nu då jag inte har hästarna eller något. Om jag inte är fysiskt aktiv under en krävande period så tappar jag fokus helt och hållet. Har till och med överskottsenergi, wow vilken bonus haha. 
 
Var ute på en härlig promenad igår som slutade på Kina, alltså middagsbuffé är ju rena rånet och min plånbok blöder. Fast det var värt det, som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback