I'm hell on heels, say what you will

Blev inte den roligaste kvällen igår. Började känna av uvi (som jag gör så fort jag inte har druckit massa vatten på en dag) så jag drack hur mycket vatten som helst, massa tranbär och citron också, drack typ ohälsosamt mycket så jag fick ont i huvudet haha ... I vanliga fall går det alltid över, men det blev bara värre och värre och när jag och David stod och väntade på bussen orkade jag inte mer så vi tog en taxi istället. Väl på akuten fick vi vänta i 20 minuter och det blev så otroligt mycket värre där, längesen jag har känt en sån där smärta, kunde inte sitta rakt för det kändes som att magen skulle frätas bort. Grät så det var pölar på golvet i väntrummet. Fick i alla fall alvedon och sen fick vi ta en promenad till Ålidhem så de kunde skriva ut penicillin, så nu är det lugnt. Dock så drömde jag dom sjukaste mardrömmarna inatt så är typ helt slut.
 
Idag är det i alla fall rep, och den nya låten är så gott som klar så ska visa för tjejorna. Kommer bli asgrymt känner jag på mig! 
 
David är i alla fall bäst, tur att han följde med igår annars hade jag väl dött på vägen, på riktigt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback