Från trädgård till insamlingsgala

Hade en sjukt bra dag igår. Klev upp sju på morgonen för att hoppa in i bilen med Adrian och åka till Bygdeå. Höstmarknad och skördefest i Trädgår'n. De öppnade klockan 10 och efter lite missöden med högtalare så fick vi tillslut till ljudet innan det började komma folk. Vi skulle inte spela förrän klockan 1, så vi strosade runt där och käkade hembakt gofika, kollade på marknaden och svettades bort i hettan. Spelningen gick bra trots värmen och jag hade ALL sol på mig (de andra 3 fick skugga, nådigt orättvist) men överlevde i alla fall! Vi riggade ner och åkte sedan till stan. Kom hem och totaldäckade i min säng, usch jag tror inte jag har varit så slut på länge! Kramade David och käkade banankaka, och då kom plötsligt energin tillbaka.
 
Vi åkte sedan till Fabriken och soundcheckade, så himla skönt att bara behöva instrumenten haha. Blev supertaggade för ljudet var gudomligt bra, ville typ inte ens sluta spela på soundchecken. Middag på Vezzo och sedan iväg igen. Spelningen där var i alla fall på en finmiddag, en insamlingsgala för Operation Smile som är en hjälporganisation för barn med gomspalt. Spelningen gick hur bra som helst och vi kunde inte vara mer nöjda!
 
Det var så gulligt för kossorna kom närmare och närmare när vi spelade, tillslut var det nästan uppe på gräsmattan. De måste ha hört banjon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback