Blablabla

Nu känns det som att allt jäkla strul med skolan börjar lösa sig. Jag läste 2 kurser för lite, även fast jag hade valt så fanns det inget på mitt schema eller någonting och jag minns inte ens vad jag valde, men gick till syven idag så det är löst nu. Dessutom har jag inga böcker för att dom är slut, men har beställt hem alla. Sen har jag inget skåp, men det skulle också bli klart i veckan. Haha det känns som att sånt här alltid händer mig, förra året så slarvade min lärare bort mina nationella prov så jag var tvungen att göra om dem och massa skit!
 
Känner mig i alla fall taggad inför ikväll (trots att jag försov mig), pubkväll på Ersboda! Var där och riggade igår och det kommer nog bli väldigt trevligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback