Inga vanliga älgkliv för mig idag ...

Idag har jag gått (och suttit och stått) i smärta haha. Promenaden till skolan som vanligtvis tar 10 minuter, tog idag haltande 40 minuter, nästan alla har hängt med i min gångtakt idag. På sista lektionen för dagen, matte på 1 timme och 45 minuter, kunde jag inte ens sitta ner längre så min bästa kom och hämtade mig. Det är alltså min höft/bäcken som har pajat och jag vet inte riktigt vad som hänt, så imorgonbitti går jag till en naprapat som förhoppningsvis kan svara på det. Ska sluta googla för det slutar med att jag har höftartros eller något kroniskt varje gång, tänker ba vafan jag är väl inte pensionär än?! Går runt och tänker ba "ja, jag minns hur det var när man var ung och sprallig" typ ... Det började igår, på kvällen började jag halta och nu blir det bara värre och värre. Har även haft ont i ländryggen under några dagar, och nyss fick jag världens anfall. Fick så sjukt ont i ryggen så jag trodde jag skulle spy, men det gick över på 5 minuter, fattar ingenting ... Tycker egentligen inte synd om mig alls haha då jag måste lyssna på min kropp bättre, och lära mig att sätta gränser i träningen. För jag har ingen spärr vid styrketräning, mitt psyke är skadligt orubbligt. Nu ska jag käka choklad!
 
Här kunde man klara en krasch eller två ... nu skulle jag inte ens få benet över sadeln. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback