I feel a right that's about to go wrong

Ja, nu har jag ju råkat he sönder min dator. Var inne i köket och hörde världens krasch, då var det laptopen som föll från soffan. Försökte få igång den men det var bara bluescreen och konstiga ljud haha, så det blir service. Fick en lånedator från skolan, men den funkar inte ens så jag tog min skitgamla laptop istället som jag har nu. 
Börjar äntligen känna mig frisk! Vilket kanske är på tiden då vi åker till Jönköping imorgon med bandet och stannar över helgen. For på linedancen ikväll och är helt död nu efter, tog ett bad och så blir det att sova strax. 
 
Nu har jag ju inget annat än gamla bilder pga datorn. Bilden till vänster är lite mer än ett år gammal som jag hittade, ser man ens någon skillnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback