I walk these streets, a loaded sixstring on my back

Sitter hemma och packar nu inför imorgon. Drar till Stockholm med pappa och ser Bon Jovi, biljetter till diamond circle och allting jag orkar inte ens. Alltså förstår ni hur sjukt det är! Detta har stått som nummer 1 på min bucket-list hela mitt liv, jag kommer säkert gråta och svimma ... Kommer bli så sjukt starstrucked, min största inspiration och förebild kommer stå en meter framför mig. En person som skrivit texter som förändrat mitt liv och tagit mig igenom så mycket. Och så kommer han sjunga som en gud som vanligt, och jag kommer sjunga med som ¤/&%(/&%#. 

Kommentarer
My säger:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Ha det jättebra!!! Och glöm inte att berätta om det sen!!!!

2013-05-23 | 21:53:36
Anonym säger:

Gu se nice! Ha de bra nu o lucka till i Malmö!<3

2013-05-23 | 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback