Sportlov

Ja min blogg tog visst också sportlov. På onsdagmorgonen kom Mackan med sin skoter och hämtade mig och David så åkte vi hem till mina föräldrar. Vi tog skotrarna och körde till Loberget, grillade körven och sånt och det var faktiskt riktigt fint väder även fast det blåste lite emellanåt. Åkte på en litn roadtrip till Vindeln på kvällen, och sedan packade vi med oss lite saker och for ner till bygdegården och spelade biljard osv, dock var alla dötrötta så vi somnade redan vid 1-tiden haha. På torsdagen följde min brorsa med ut och så drog vi lite överallt, for ända upp till Åland och gick in det där jävligt stabila (öhum) huset och hittade lite coola saker. På fredagen körde vi tusen mil längs kraftledningen norrut, så himla härligt - bara puder och helt okört! Höll typ på att bryta armarna kändes det som när det var en sten som vi hade hoppat över dagen innan så jag skulle över den igen men tänkte inte på att landningssidan (där det före var bara puder) hade frusit så jag landade i stenhård uppförsbacke, slog skallen i styret och hade jävligt ont i armarna och axlarna sen ... trodde nästan någonting var sönder där ett tag men det gick över. Fail i alla fall men kunde inte göra så mycket mer än att skratta åt mig själv. På kvällen spenderade jag och David 4 timmar på trafikskolan i Vindeln för att ta skoterkortet, även hela lördagen gick åt till det och vi båda spikade provet hehe - skitsvårt. Fick skjuts till stan på kvällen då lite folk kom över och vi hade bara trevligt. Bra lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback