Sluta hetsa se jävulskt

Jag brukar ju knappt skriva om träning här, men jag måste bara säga att dagens rygg/axelpass var helt stört ... trodde knappt att jag skulle ta mig hem därifrån och var spyfärdig i flera timmar. Är sjukt nöjd i alla fall, rygg tycker jag är det drygaste passet men idag körde jag verkligen igenom den bra. 
Förresten, den här träningshetsen bland alla, vad händer? Nog för att det är en bra trend, men tycker inte om då folk börjar jämföra sig med varandra och känner sig pressade (men visst, beach 2013 hehe). Det enda man ser på instagram/facebook/whatever är ju bilder på någon smal tjej (skillnad på att ha lågt kroppsfett och att vara vältränad, blir nästan förbannad) och så en text över "you get what you work for" eller "your stomach shouldn't be a waste basket". Man ska träna för att det är kul, må bra och leva upp till sina egna förväntningar, att pressa sig själv är en helt annan sak än att pressa sig själv på grund av andra. Om man nu ska göra det för någons skull, låt det då vara din egen.
 
Kom just tillbaka från ica, och min äppelpaj blev just klar så nu ska vi tjocka i oss den. Senare ikväll har jag ingen aning vad vi ska göra, skulle inte säga nej till att chilla på Pipes ett par timmar men vi är nådigt trötta båda två så lär ju ska vara soffpotatisar. 
 
 
 

Kommentarer
jennifer säger:

du är snyggast lisa!

2013-03-09 | 19:09:53
Bloggadress: http://karlssonlovisajennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback