Riktigt bra helg.

Har haft en riktigt bra helg. Fredagen var lugn efter en lång projektvecka, började inte förrän 11 och då var det bara film och götta som gällde, och David och Mackan var snälla och väntade på mig. Grabbarna for till Sörmjöle vid 6-tiden och jag och tjejena drog en standard på Balder för att fira Johannas 17-årsdag i efterskott. Sen gick vi hem till mig och bakade tårta, som såg ut som ett helvete haha (vilket även mitt kök och vardagsrum gjorde sen) men god blev den! Kvalitetstid med mina brudar, känns som det var tusen år sedan vi umgicks alla fyra så det var verkligen på tiden ♥
 
När klockan slog 10 på fredagskvällen satte jag mig på bussen och lyckades efter en resa med nån slags panikångest att hoppa av på rätt ställe. Gick genom mörkret och hittade tillslut the place där alla höll hus. Hade sjukt kul resten av kvällen, träffade mycket trevligt folk och skrattade alldeles för mycket. Jag och David följde med Mackan hem och däckade nästan på direkten efter att vi kom dit. 
Kom hem mitt på dagen på lördagen, min och David halvårsdag! Blev middag på Balder (igen) och käkade tacos (igen, klagar inte!!!) och det var som vanligt stört gott. 
 
NU är det söndag och har inte gjort ett piss förutom att käka godis, tränat och ... inget mer. 
 
           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback