Dag 5

Hur kopplar du av?
 
Brukar kunna koppla av ganska bra direkt jag kommer hem. Bara jag och David som bor här ju så det är inge spring eller folk som bråkar och det är ju skönt hehe ... Det viktigaste för mig då jag flyttade hemifrån var att my place skulle vara en fristad för mig, och inte en plats där jag ständigt känner stress. När jag bodde hemma var jag jämt stressad och brände ut mig så det finns liksom någon stress/trötthets-atmosfär för mig där, även om det inte är lika mycket nu. 
 
Jag vet inte vad annars, tycker bara att det najs att komma hem och laga middag eller nåt. Brukar kunna släppa det mesta då. Och behöver jag rensa tankarna går jag ut och går en lång jäkla promenad mitt i natten i ett svart Umeå. För mig är det skillnad på att koppla av och att vara avslappnad. Avslappnad är man ju när som helt när man känner sig bara lugn och utan press, och kopplar av är ju något man gör för att komma undan allt jobbigt.
 
Min älskade, älskade säng som man bara kan slänga sig och dö i, den finns alltid där för mig ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback