26 mars

Känslan då man blir väckt av solen klockan 5, tänker "åh nu har jag ju massa tid att käk frukost och allt" och sedan inser att vi inte har någon lektion på tisdagsmornar längre och behöver inte dra mig till skolan förrän 10.45. Då kändes det ju aningens ovärt. Mår jätteilla nu eftersom vi köpte massa karra och grejer igår ... har hållit mig ifrån sånt i över en vecka så det var väl på tiden, men nu känner jag bara <//3. 
 
Jag fattar inte hur David fortfarande kan sova! Helt sjukt ... somnade redan vid 11 igår så han ligger ju på övertid nu, plus att han har solen rätt i ansiktet men ändå ligger han där och sover. Jag kan sällan sova mer än 6-7 timmar, brukar vakna av mig själv då (eller av en kattjävel i foten). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback