v 23

Konstig vecka det här. Men otroligt skönt! Igår hade vi bara lektioner efter lunch och sedan körkonsert på kvällen, idag är vi lediga så jag har passat på att träna och pluggat lite, har ju nämligen 5 prov imorgon. 2 nationella i svenska eftersom min lärare tappade bort dem så jag måste göra om dem, och 3 matteprov som jag missade i samband med att jag bytte klass och inte hade någon koll. Förbannat att det skulle vara bara algebra, ekvationer och sånt värdelöst skit som inte en lärare någonsin har lyckats få mig att förstå. 
 
Repat nu i eftermiddag, kör stenhårt nu då High Chaparral är nästa fredag och allt måste sitta som smort. Så himla skönt att vara ledig torsdag och fredag denna vecka också, dessutom blir det troligtvis Norrfällsviken med tjejerna i helgen. 
 
Städa måste jag göra också ... och tvätta. Och köpa mjölk, varit utan i över 24h, detta håller inte!
 
Davids provisoriska gamingstation, schnöggt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback