Borde sova ...

Ibland är det så himla svårt att skriva en låt. Finns så många kvällar av mitt liv som sticker ut bland resten, som man verkligen bara måste få ner på papper, och det är helt omöjligt. Skulle behövas 10 låtar till en berättelse. Är inne i världens skriv-mode just nu, solen går upp om 2 timmar och jag vet inte vart inspirationen kommer ifrån? Jag kanske är övertrött. Men då jag är såhär trött, och hungrig, börjar jag alltid att minnas massa saker. Det är inte negativt, för det är fina minnen som jag verkligen inte vill tappa på vägen, men det är ju så drygt. Har skrivit massa texter men tror inte jag kan lägga ut sånt här, blir så himla personligt då. Bättre att skriva låtar, hur jag nu ska lyckas säga tusen ord i ett par korta meningar. 
 
Du är bästbästbäst 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback