Weird

Spenderade den soliga och fina gårdagen inomhus för att städa, skura, tvätta och diska som verkligen behövdes. For och tränade sedan och körde det stördaste benpasset, fick för mig att springa hem också så kunde typ vrida ur den väldigt förstora t-shirten sen. Mådde illa och var yr i flera timmar efteråt, trots att jag åt tillräckligt både innan och efter. På kvällen hann jag käka två godisar och en halv kaka haha innan det kändes som att någonting fastnade i halsen på vägen hem från subway. Det gick bra att äta och svälja men halsen började domna bort och jag började prata hest och kunde inte andas bra, fick hjärtklappning och frossa och det kändes som att jag skulle dö så vi tog en taxi till Ålidhem. Men dom hade stängt och taxin for så vi fick gå till akuten istället, väl där så hade jag 98 i vilopuls trots att jag kände mig lugn efter promenaden och ingen fattade något av det jag beskrev. Så vid 1-tiden på natten så vandrade vi hem igen. Jag fattar inte varför jag alltid får så himla konstiga grejer ibland? Kändes som att det var någon som höll stryptag hela tiden och klämde åt extra mycket ibland, för ibland blev det nästan så att jag fick kippa efter andan och ibland gick det att andas normalt. Men nu har det gått över och jag känner mig inte döende längre. 
 
Loggade in på Spotify som skällde ut mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback