onsdag.

Jaha här stod det still!
Har legat hemma med njurbäckeninflammation och grejer men känner mig bättre så ska till skolan imorgon i alla fall. Blir ju lite less på att vara hemma när det är sämst väder, dock så har ju min bästa varit hemma hela tiden också och det var väl jävligt tur det hehe. När jag äntligen tog mig upp ur sängen idag så har vi hunnit gå en sväng på stan för att inhandla bla. nya träningskläder, köksgrejer och sen gick David lös på one more rep. Han köpte typ världens godaste vassle, måste köpa en likadan när jag äntligen får råd i övermorgon. Jag gjorde ju som sagt ett val i början av januari och köpte kläder till mig själv så jag levt resten av månaden utan pengar (nästan). 
 
Jag vill ha sommar, värme och min skjorta tillbaka Lelle!!! Eller har jag fått det? ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback