körvdag

Alltså jag tror inte jag har mått såhär dåligt på jag vet inte hur länge ... kan ju inte riktigt äta efter operationen så det beror nog mestadels på det. Tidigare idag höll jag på att svimma och spy hela tiden, hade världens frossa och mådde illa som satan. Plus den ihållande smärtan i munnen också som jag är så less på, tackar. Ser helt knas ut med världens största och uppsvullna käke på båda sidor, underläppen ba häng. Någonting positivt är dock att jag förstått vad som har gjort mig så himla lättirriterad, överkänslig, haft nära till gråt, otrevlig, problemsökande och i princip allt jag inte är den senaste tiden, och nu mår jag genast mycket bättre. Har verkligen inte känt igen mig själv, usch, har typ velat spy på mig själv för att jag har varit så dryg mot alla. Så förlåt så hemskt mycket mina kära där ute om jag betett mig illa, icket min mening. ♥
 
Imorgon blir det troligtvis bio med Johanna och världens bästa Joel, har saknat honom så himla mycket! Och på lördag drar jag och David på middag med min släkt, och efter den bär det av till skogen där natten spenderas med tjejerna. 
 
Min tavla har så rätt. Nu då den hänger på väggen dessutom så slipper man ju gräva bakom soffan för att de den också höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback