Är jag bäst eller

Lite gött med chokladpudding och hallon, skoja inte.
Vilken jäkla lyxvecka det här kommer bli/är då, men lika bra att göra det medans man inte kan träna ;) Fystest/styrkeprov imorgon, taggar! Och nu då vi ska börja med de egna träningsschemanen (hur fan stavas det?) så kommer dte bli hur kul som helst ju, får ju dra till gymmet istället för att springa runt med en plastklubba och peta en boll eller vad vi nu annars gör.
 
Har mest troligtvis fått en inflammation i min vänstra oblique efter sista gympasset, alltså jag failade ju totalt med att ta det lugnt nu efter att jag varit sjuk. Kändes som att jag körde väldigt lugnt men det blir ju så när är van att köra tills man spyr. Körde i alla fall omvända crunches (höjdpunkten på magpassen, älskar det, gör så jävla ont haha) och jag brukar vanligtvis köra 15x5 eller mer om jag orkar, och jag glömde bort att jag skulle ta det lugnt just då så det gick lite trögt och jag tyckte det var jävligt weird så jag plågade mig lite extra just där för att det skulle ta, och nu måste jag käka ipren istället. Bra gjort där ja, dagens applåd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback