Aouch.

Har bokstavligen plågat mig igenom de senaste dagarna. Har haft så sjukt fruktansvärt ont i hela huvudet efter operationen, inte kunnat äta, dricka, svälja, sova och knappt andas. Så fick fara upp till sjukan idag, dom förstod inte mer än jag så jag fick starkade smärtstillande utskrivet och fick ligga där några timmar tills jag slutat hyperventilera och yra så mycket. Dock så kan jag ju inte tugga någonting nu, så får gå på en Victorias Secret-diet ett tag haha .. jaja, så länge det slutar göra så ont så man i princip svimmar så. Tänk er att gå runt hela dagen i ett svim-läge, det kändes jävligt obehagligt. Jag har otroligt svårt för att visa smärta överhuvudtaget, och tycker det är pinsamt att göra det så hela grejen har varit obekväm ... jag som brukar stå ut med vad som helst låg plötsligt på golvet i köket klockan 3 inatt och krampade, haha.
 
På lördag är det Livekarusellen på Hamnmagasinet, vi spelar klockan 18.30 så kom dit med alla ni känner och rösta på oss! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback