About last year.

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Förmodligen, absolut. Väldigt många saker faktiskt.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm, ja det tror jag!

Dog någon som stod dig nära?
Ja, det var ganska jobbigt.  

Vilka länder besökte du?
Svennelandet, men blev lite trött så åkte ju till Kreta i en vecka med mor.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Inte direkt faktiskt! Den här friheten som jag har sökt så länge har jag ju funnit nu efter att jag flyttat hemifrån, kunnat lugna ner mig och göra lite det jag känner för. Har däremot rätt höga förväntningar på sommaren ... känner på mig att det kommer bli stört kul.
 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
16 september hihi

Vad var din största framgång 2012?

Måste nog vara att kunna säga ifrån när folk alltid förväntar sig att jag ska anpassa mig efter deras planering. Jag tror mina vänner och familj hade vant sig vid det så det blev väl lite tjafs ibland men det känns så skönt nu när jag faktiskt kan säga att jag inte har tid.

Största misstaget?
Ge en person falska förhoppningar som bara gjorde att det blev kaos.

Bästa köpet?

Biljetterna till Brad Paisley.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Haha varje dag. 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
 
   

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare. Även om jag väldigt sällan är ledsen eller har liksom ledsna perioder så har detta ändå varit ett sjukt bra år nu då jag tänker tillbaka. HAHA alltså det är nästan helt stört hur kul vi har haft!

Vad önskar du att du gjort mer?
Sovit. 6 månader utan sömn känns i kroppen.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Offrat bara för att andra ska bli nöjda. Men samtidigt är det en del av hur jag är tror jag ... 

Blev du kär i år?
Något otroligt. Har aldrig tidigare känt att en person är, liksom hela min värld. Mitt allt.
 
 
Favoritprogram på TV?
Har knappt kollat något på tv i år ... det enda är väl Revolution som jag och David kollar på.

Bästa boken du läste i år?
Har läst så himla lite nu på slutet! 

Största musikaliska upptäckten?
Haha Oasis. Har alltid lyssnat på dem men i somras var jag fan galet insnöad.

Något du önskade dig och fick?
Jodå!

Något du önskade dig och inte fick?
Säkert.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Eh ... ingenting speciellt tror jag ;p 
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag hade haft tid att sova något på vårterminen så jag hade sluppit bearbeta denna utbränning så länge, att jag kom in på rätt gymnasielinje direkt osv.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och familj, sol, 9C, musik, nattliga grillningar, galna kvällar, frihet, tid att sova, kärlek, spontana idéer och min älskade man.
 

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha ja alltså det vettefan ... inte en aning!

Vem saknade du?
Alla mina underbara vänner och familj i USA. 

De bästa nya människorna du träffade?
Bästabästabästabästabästabästa David. Sen har jag ju väldigt fina människor i min nya klass också.

Mest stolt över?
Mig och mina tjejer tror jag ... vi har hunnit göra otroligt mycket under året och 2013 kommer bjuda på väldigt mycket ser det ut som. Annars också över hur jag utvecklats som människa.

Högsta önskan just nu?
Att jag får hålla mig frisk och att jullovet kunde hålla i sig lite längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback