seg lördag

Spenderade morgonen på hästryggen, i djupsnön med Glader! Kan ju inte säga att det var brist på krut i honom direkt, han ville bara springa. Min hjärna är så himla seg och trött, hur mycket vila kan min kropp behöva egentligen? Blir ju less på den haha. Är ensam hemma med Bullen nu och det märks att han har saknat mig i alla fall, jag sitter här och lyssnar på musik som vanligt och försöker komma på något vettigt att göra. 
Har inte haft några byxjävlar den senaste veckan eftersom mina sista jeans sprack. Och har inte haft några pengar så har fått kuta runt i tights och grejer. Men igår var kontot påfyllt igen så drog ner på stan och köpte ett par riktigt sköna ripped jeans från Only och så såklart ett par nya Dr. Denim. 
Alltså herregud vad jag pladdrar på, har så otroligt tråkigt, hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback