Nådigt skön dag

Igår lär ju ha varit den finaste dagen hittils detta år, 8 plusgrader, klarblå himmel och bara allmänt perfekt. Vaknade av att solen sken rätt in i ansiktet, gjorde våfflor till frukost och chillade. Efter att David hade farit så drog jag på mig träningskläderna och tänkte fara ut på en långpromenad i det fina vädret. Så himla skönt att kunna gå ute i endast löparbyxor och en tunn tröja utan att frysa det minsta! Hade så mycket energi så började springa istället, och avverkade 7 km utan problem, vilket är väldigt konstigt då jag inte har tränat någon kondition på över ett halvår? Dock så var det nog inte så bra att jag sprang, mina knän och höfter pallar inte med det egentligen. Hade sjukt ont i höfterna igårkväll och i knäna imorse, gör fortfarande ont. Efter att jag suttit hemma i ca. 10 minuter så fick jag ångest för att jag slösade bort dagsljuset så for ut på ännu en runda på några kilometer. Plus en gymsväng på 2 timmar på kvällen. 

Kommentarer
jennifer säger:

hur gör du sådär? så coolt!

2013-02-28 | 12:51:40
Bloggadress: http://karlssonlovisajennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback