måndag

DET ÄR VÅR!
... eller det är ju i och för sig lika mycket snö (nästan), men man kan gå ute utan att behöva frysa ett dugg, det luktar vår och igår då jag och David tog en 7 kilometers promenad kvittrade fåglarna till och med. Bättre väder, alla blir gladare, piggare och mår bättre. Nu ska jag lugna mig, det är trots allt ändå bara februari men det är ju ändå betydligt bättre än typ november, jävla deppmånad. 
 
Min lata väckarklocka ides inte ringa imorse, tackarrr säger jag bara, så missade alla lektioner utom den sista idag. Men känner inte att det gör så mycket, känner att denna vecka kommer bli fantastiskt härlig - dock så har vi SJUKT mycket att göra. Intervju och rep ikväll, rep + ensemblerep imorgon, rep på torsdag, 2 spelningar på Umefolk på fredag, spelning på lördag och söndag och sen ska jag klämma in skolarbete, träning och lite lugn och ro också. Kanske även några minuter sömn om jag hinner ... hehe. 
Snodde en bild från i fredags från Mikaelas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback