Lugna mä

Jag och min fina fru.
 
Den här veckan har verkligen börjat kanon, och fortsatt på samma väg. Har skuttat runt och skrattat hela dagarna, massa låtskrivande på repen, bokat Bon Jovi-biljetter, lyckats ta det lugnt på gymmet, sovit bra (äntligen dubbeltäcke HÖHÖ), har lust att laga riktiga middagar och varit allmänt lycklig. Som vanligt då, men förkylningar förstör humöret rätt mycket och det har jag ju som dragits med ett tag. Drar på gymmet en sväng efter skolan, och den här gången glömde jag faktiskt inte att ta med mig handskarna. Så nu slipper jag få så jävliga skavsår på händerna av hantlarna. Så himla bra dag idag, förutom att jag ser ut som ett helvete haha. Jag har seriöst något glädjerus för tredje dagen i rad så måste dra och avreagera mig, bye.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback