Första februari

Det är ju sjukligt fint väder ute idag! Inte alls kallt och klar himmel,tråkigt att man ska behöva sitta inomhus hela dagen bara. Blir några ärenden på stan efter skolan och sedan åker jag hem till skogen för att spendera mig helg där. Massa skoterkörning, plumsa ut i skogen med hästarna osv, lär ju ha massor av bilder att lägga upp senare så  stå ut med instagram hehe. 
 
Annars då? Jo, känner mig frisk och pigg och kommer upp på morgonen utan problem (!). Endast varit i skolan 2 dagar denna vecka och så nu helg igen så det blir massa tid att vila upp sig, skönt. Jag vet inte, är bara allmänt jätteglad hela tiden, har bara underbara människor runt mig hela tiden, somnar och vaknar alltid bredvid den jag älskar mest, det går mot ljusare tider och allt är ganska perfekt egentligen. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback