Mean I'm not lonely I've got nothing to prove

Bra tisdag! Naprapaten knäckte min rygg och nacke imorse, sen har dagen rullat på bra. Satt kvar och myste på julmarknaden med några söta människor och käkade lussebullar och glögg. Blev upphämtad av karln och sitter nu och pressar rösten till bed of roses. Vill också sjunga som Jon -87. Drömmer mig fortfarande tillbaka till Bon Jovi på Stockholm Stadion i våras, då jag stod längst fram av 30,000 människor, diamond circle. Pressad mot stängslet så det inte ens gick att komma närmare ... sjukaste. 
 
Nu är det snart jul i alla fall! Glad är då jag för det haha. Verkar som att vi blir hela tjocka (inte så tjocka dock) släkten hemma, minns inte sist det hände så det blir kul. Väntar på mer snööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback