Random

Skulle fixa ett nytt bankkort igår eftersom jag slarvat bort mitt i lägenheten och har letat precis överallt, och tänkte ändå fixa ett nytt som jag kan göra internetbetalningar med. Men guess what, man får inte ens ha ett sånt förrän man fyllt 18, blev så jävla förbannad haha. Flyttade hemifrån då jag var 15 och det är ju ganska struligt att behöva fråga mina föräldrar när jag ska beställa grejer, plus att dom korten inte ens är direktkopplade med banken så jag kan inte betala på tåg eller buss heller. SÄMST.
 
Jag och David for ut och cyklade igår, hittade en killes bankkort på Ålidhem, cyklade till Berghem för att sedan bestämma oss att cykla till Statoil på Ersboda för att köpa varmkorv, och på vägen knackade jag på Joels ruta och han var hemma så där hängde vi ett tag!:D Sen till Statoil och hem igen. Det blev runt 1,5 - 2 mil hehe, lite längre än vad vi tänkt men det är så himla kul att bara cykla runt.
 
Idag åker vi hem till skogen, ska fiska och sedan stannar vi nog där över helgen. Ska nog även ha bandmöte i helgen också, känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback