Överdos & överbelastning

Överdos av koffein idag. Kaffe på dagen, celsius innan träning och en stor kaffe på Waynes nu på kvällen ... några hundra milligram för mycket. Kaffehurven kan ju vara bland det värsta som finns, får jätteont i magen och det sticker i hela kroppen, får nästan hjärtrusning och frossa. Bara att sova av sig det!
 
Tränade med Johanna och Elin idag. Träffade Joel, Måns och Oscar på gymmet, himla kul! Brukar alltid träna själv eftersom jag har lättare att fokusera då men detta var riktigt kul. Dessutom är det väldigt bra att hjälpa varandra också. Höll däremot på att göra illa mig riktigt rejält idag! Jag har otroligt svårt för att sätta en gräns för mig själv, kan liksom pressa mig själv mer än min kropp klarar av. Märktes ju då jag fick muskelinflammation i magen, låg och grät av smärta hela nätterna i en vecka. Men idag körde jag i alla fall ben och fokuserade på framsida lår. Körde benspark, och även fast man får sjukaste mjölksyran brukar jag köra tills jag verkligen dör. Körde dock lite för mycket och mitt vänstra ben fick mjölksyra snabbare så plötsligt fick jag all vikt på höger lår och kände bara hur det brände till som satan ovanför knät. Hade rätt ont ett tag men nu känns det mycket bättre, stretchade i en halvtimme också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback