Första augusti

Nu blev det plötsligt augusti? Vart tog sommaren vägen? Fick precis världens ångest, måste hitta på massa saker nu när jag ändå är ledig 2 veckor. Äventyrssugna människor, call me. Eller något.
 
Är hemma i stan nu sen 2 dagar, känns skönt att få städa upp den här röran haha. Men nu är det fint! Var på stan med Jennifer i 3 timmar idag, gjorde en ordentlig middag och inte så mycket mer. Imorgon är det fredag och jag är redo att trycka 10 kg godis, har varit sinnes sockersugen hela veckan och nu ska det stillas. Dissar gymmet för hemmakväll imorgon, ohyes! Kom på att skolan börjar om 2 eller 3 veckor, i vilket fall så är det jättehemskt och jag vill bara halvdö när jag tänker på matte 2b ... jaja man får väl härda! Och nu har jag inte en aning om vad jag ska skriva så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback