Back to normal

Idag har det varit en bra dag. Första skoldagen avklarad i alla fall. Började med en halvtimmes klasstid klockan 9 på morgonen, och sedan hade jag bara en lektion till, och den började klockan 2. Så jag cyklade hem och då drog jag och David på stan. Han fixade sig en ny skitsnygg frilla (RIP the krull-afro) och annat grejs och sen lunchade vi med mamma på Vezzo. For till skolan sedan och vi har en annan lärare i gehörs & musiklära nu, på 1 timme hade alla plötsligt fattat det som förra läraren gått igenom under hela förra året. Så kände peppen lite grann i alla fall!
Sedan kom Theresia, Simon och Minnéa och hälsade på! Vi gjorde tacos och hade det trevligt. Nu ligger David och sover, imorgon fyller jag 17 år och tack och lov har jag bara en endaste lektion på morgonen så resten av dagen ska vi cykla och käka tårta hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback