True story

Läs detta om Midgård, det är bara ren sanning och det bästa jag har läst på länge.
 
Jag har känt precis samma sak, inte fattat ett skit av vad alla snackar om, det här med att "man får vara precis som man är" är ju bullshit. Diskuterade politik med en kompis, och sa att jag kan hålla med Sverigedemokraterna i det mesta. Då sa han något i stil med "säg aldrig någonsin det där på din skola, då blir du hatad". Jaha så man får vara precis som man är så länge man är som alla andra och har samma åsikt som alla andra? DÅ är det okej.
 
Dock så tycker jag annars att Midgård är en jättehärligt skola, jättebra lärare och härligt folk, men snälla skippa skitsnacket om att alla får vara precis som de vill för det kan ju nästan inte ens bli en större lögn.

Kommentarer
Filleboii säger:

Guuud lisa! :o Jag håller faktiskt med dig! :D

2013-04-17 | 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback