Missnojd

Alltså herregud jag måste göra något med mitt hår, det ser ju helt förjäkligt ut. Det var minst 2-3 år sedan jag färgade så den färgen finns inte ens kvar, endast lite i topparna annars är det min naturliga tråkiga brunfärg. Sen  har jag inte klippt det på lika länge heller så det ser bara allmänt ostyrigt ut. Ibland har jag lust att färga mörkare, ibland rött med blonda slingor och ja jag vet inte vad jag ska göra. What to do?
 
Såhär ser det i alla fall ut helt ofixat, och det är så jag alltid har det också för jag är för lat för att platta det, äger inte ens en hårspray hehe.

Kommentarer
Mammsen säger:

Men du är ju ett lejon och de får ju ha ostyrig man.

2013-04-24 | 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback