Friday yee

Hur såg du ut för ett år sedan?
Haha men snälla kan någon radera alla bilder på mig, men whatever. Exakt den här tiden förra året spelade vi rock som att slutet var nära, levde i en bubbla av distade gitarrer och crashar. Hängde hemma hos Filifjonken hela tiden, var extremt trött på skolan och det var en väldigt intensiv och kul period i mitt liv. 

Vilket ord eller fras har du använt mest denna vecka?
"VaH!" med en Joeltwist på det hela, och "så jäääävla schysst" bara för att min granne sa det i en jättekonstig situation och jag orkar inte ens förklara. Längesedan jag och Johanna skrattade sådär hemskt mycket åt något, älskar min granne hahaha♥

Har du någon fobi?
Jag tror inte det. Kanske när man får småstenar i skon och det känns som kryp, usch känner typ rysningarna haha.

Vad är det godaste du ätit hittils i veckan?
Ja godis antagligen. 

Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
"Oj vad fin du är idag!"

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Ja det fula är att jag typ kommer ihåg den dagen, wtf? Tre veckor sedan i alla fall haha. 

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Spelningarna med tjejerna! Sen ska vi på en gratis ansiktsbehandling bland annat, bara vi 4, vet inte riktigt hur det kommer sig men det är väl inte så illa ändå. 

Vilken är din pepplåt för tillfället?
Pepplåt ... alltså pepplåt för vad? Jag blir ju peppad av all musik. Men denna låt blir jag sjukt taggad på livet av i alla fall, älskar Brads nya skiva, helt genialisk förövrigt:

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Pluggat. Pluggar nämligen bara om jag har dötid eftersom resten av tiden går åt till något viktigare hehe.

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Hm ... jo ansiktsbehandlingen på söndag! Såna tjejgrejer har jag aldrig gjort hehe. 

Vad oroar du dig för?
Hur jag ska klara av tiden med tandställning som jag har framför mig, åh jag orkar inte ha det igen. Kill me.

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Har inte sett någon känd. Eller Bud och pojkarna i SAIK är väl rätt kända så får väl säga dom. 

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Hur jag ska hinna med allt som behöver hinnas med har varit rätt så förvirrande. Ibland kan det vara lite svårt att hinna med skola, träning, rep, spelningar, städning, tvätt, planering, äta mat osv. och fortfarande ha energi kvar till att bete mig som en människa. Om det minsta negativa händer då så tar det hus i helvete, haha. Förlåt till er som blir offer för mig när jag behöver en batteriladdare. 

Hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?
Jag orkar inte ens ... 
 
Har veckan varit bra än så länge?
Den har varit skitdålig och jättebra! Japp, bra resumé. Nej men har har varit helt fruktansvärt trött och less hela veckan, ska bli så skönt med helg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback