Bara för att alla är så sjukt sura jämt.

Ska sluta logga in på facebook tror jag. Det enda man ser är ju arga feminister som skriver hur mycket dom hatar homofobi, rasism, sverigedemokrater, folk som äter kött och halva denna värld verkar det som. PEOPLE, PLEASE JUST DON'T GIVE A FUCK. Ingens åsikt är rätt, ingens åsikt är fel, folk tycker olika och jag förstår verkligen inte hur man orkar bry sig? På riktigt, hur orkar man? Har man inget liv? Varför stör man sig på allt? Jag skulle kunna sitta här och vara förbannad för att målarna målade mitt kök vitt, fyfan vilka rasister alltså. Kallade en person bög i irritation, nu hatar jag homosexuella och är en dålig människa. Jag skrattar då jag skriver detta, det är bara helt otroligt vilken knäpp värld vi lever i, men vissa behöver verkligen skaffa sig en ny hobby. Kan man inte bara acceptera alla och respektera deras åsikter? Det finns ingen som kommer hålla med dig om allt, men det var inte du som skapade denna värld så du har inte rätt att bestämma vilka åsikter som är "rätt". Om du nu tycker att kvinnor är lika bra som män på allt och det borde vara mer jämställt, gör det då. Tycker du att det är dåligt med invandring, jamen tyck det då. Men klaga inte på vad alla andra tycker jämt och ständigt, sprider ju knappast positivitet.
 
TACK FÖR MIG. Och sluta vara så jävulskt arga haha.

Kommentarer
Anonym säger:

Sådana här åsikter är i princip sammhällshot för mig.

Svar: Bra att du står för vem du är också hihi
Lisa & Glader

2013-04-21 | 19:10:12
m.hjortmyr säger:

"Jag skulle kunna sitta här och vara förbannad för att målarna målade mitt kök vitt, fyfan vilka rasister alltså."
hahahahahahahahah så jävla bra sagt!

2013-04-21 | 20:52:47
Bloggadress: http://mimmihjortmyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback