Back to normal

Påsklovet är slut. Men har i alla fall haft en bra sista helg på detta lov som förövrigt varit väldigt bra. I fredags höll jag på att få nåt psykbryt för att jag var ensam hemma och hade så fruktansvärt tråkigt, men Erik och Rickard räddade mig där hehe. Drog ut med bilen ett tag och sedan släppte dom av mig på Mariedal och gick hem till världens bästa Joel som jag inte hade träffat på tusen år! Vid halv 2-tiden på fredagsnatten skulle jag gå från Mariedal ner till stan för att möta upp min karl, det var kallt och mörkt där på dom tomma vägarna genom skogen och så stod det en trehjuling mitt på vägen där i mörkret så jag höll på att skita ner mig haha.
Igår spenderade vi kvällen hemma hos Antti med fint folk, grillade och hade det bara allmänt trevligt!
 
Har varit så himla trött idag. Men drog och körde ett benpass, och vid slutet så var jag inte nöjd så jag körde om hela passet, det var ju ganska stört men tro det eller ej - jag kan faktiskt gå ganska bra ändå! (än)
 
Jag & korven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback