Rollin' down a backwoods, Tennessee byway, one arm on the wheel

Hade faktiskt galet kul igår. På morgonen for jag och mammsen och bytte bord och började skruva ihop det och stolarna. Sen kom Johanna till lägenheten och då for vi in till stan och träffade bästa Calle som kommit ner från Tärna och några andra. Skulle spela laserdome men det var ju fullbokat, sen tänkte vi bowla med vi orkade inte fara till Mariedal, så vi satt och fikade aslänge istället. Sen fick jag och Johanna springa som galningar till donken för att hon skulle få sitt gratis kaffe innan vi skulle med bussen hem. Sen var det helt sjukt bra väder hemma så alla va på asbra humör, for över och firade Åsa. Sen kom Maja och Linnéa, vi sjöng några låtar för Åsa och sen for vi hem till mig. Då tog vi på oss skoteroveraller och tog fyrhjulingen och for och grillade körven. 
Då vi kom tillbaka satt vi i köket och tryckte godis osv. och gick upp i gammgårn och la oss. Sen sa David att han skulle komma till mig, så då fick Johanna damp för att hon behövde choklad. Så när han kom, typ vid 3-tiden, så stod Johanna i månljuset och käkade en burgare och choklad. Har aldrig haft så mycket natthumor som igår tror jag, helt sjukt ...
 

Kommentarer
Malin säger:

Hehheee!

2012-09-23 | 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback