Friday

Nöjd skogslisa idag. Vaknade av att jag drömde att jag skulle knivhugga någon så jag liksom kastade mig upp ur sängen och slog framåt med handen, försov mig på köpet, men hann ändå med bussen trots alla tusen saker jag skulle göra tack vare att jag är superwoman eller något. Saxofonlektion idag, och när jag la ner saxväskan på bussätet så gick sätet sönder. Haha, hela sätet lossnade och ramlade ner på golvet så jag gjorde någon sneaky lösning där och ingen märkte det. Jättebra saxofonlektion, lärde mig typ miljarder nya saker så nu jäklar ska inte mina grannar få sova något. Höhö. Efter alla failar denna morgon borde jag vara sur, men jag är typ motsatsen, är hur pigg som helst trots att jag knappt sov något. Ikväll blir det att göra kaoz med Majsan, David och Lelle. 
 
Ser typ missnöjd ut men det är jag fan inte! 

Kommentarer
Malin säger:

Din JÄVEL!!! Jag vill sooooooovaaaa!!!!

2012-09-28 | 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback