bring me the summer back

 
Haha den där dagen var kung. Kryperocken, pizza, sol, vänner, jaga folk med trumpinnar osv. Den drygaste tiden kommer ju nu, mellan höst och vinter. Även om det inte är riktigt än men ändå :( 
Sitter just nu hemma ensam, resten av folket i detta hus har dragit på älgjakt och kommer inte hem förrän om några dagar. Huset för mig själv, hur ska detta sluta?! Men det är chill, för nu är det inte en jäkel som kommer klaga på att man spelar för hög musik mitt i natten hehe. Imorgon är det i alla fall skolfoto 8.45, vilket är sjukt ovärt eftersom p.g.a. det så måste jag kliva upp flera timmar tidigare än vad jag hade behövt annars -.- Kan ju inte vara med på idrotten eftersom min fot dampar, så börjar inte förrän kl 1. 
Good night fellas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback