Weekend

Har haft en helt underbar helg! På fredagen hade Maja lånat min nyckel för hon slutade tidigt, och då jag och David kom dit hade hon och Linnéa städat min lägenhet, fixade tacos och allt, ni är bäst tjejer! ♥ På lördagen låg vi och halvsov hela dagen, for och handlade mat och bara chillade. Igår så drog jag och David på bio med Joel, såg Hamilton 2. Den var jävulskt bra faktiskt! Efter det blev det blåbärspaj @ my place höhö.
 
Go'middan!
 
Du är bäst du är bäst du är bäst du är bäst du är bäst du är bäst du är bäst du är bäst ♥
 
Någon snodde min kamera och lämnade typ tusen vackra bilder efter sig :D
 

Kommentarer
Malin säger:

Du verka ha schyssta vänner du asså!! <3<3

2012-10-01 | 16:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback