Tired

Kul rep idag! :D Filip var med och lyssnade på våra egenskrivna låtar som han ska komma på något komp till, Filip är bäst. Han ställer alltid upp, världens bästa! Sen övade jag massa saxofon så jag har ingen känsel i tummarna. FORTFARANDE. Det var typ 4 timmar sen nu och ingen skillnad. Sax är faktiskt sjukt kul ... även fast jag är beginner och det tjuter som en #&¤/("# ibland men det går ju bättre för varje gång! Det fula är att man ser proffsig ut när man håller i den, automatiskt, och sen när man börjar spela så ba . Sadface. Men sjukt kul i alla fall!
Sen efteråt fick jag skjuts till akuten och sen hem till läggan där jag slaggar nu med chipsrester haha, ska bara slänga mig i duschen och sen blir det kudden. 
Men Gud, ser nu att det behövs städas, ojdå ... ser ju ut som om nån har partat sönder här. Godnatt ♥
 

Kommentarer
Malin säger:

Asså du äju GALEN!!!!!!!!

2012-10-04 | 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback