ostkaka (?)

Kom just tillbaka till lägenheten efter ett biobesök med världens bästa Malin! ♥ Såg Ted, åh så störd film men sjukt söt och rolig. Efter det gick vi förbi på ronyas och hämtade pizza, gött! Eftersom min mage är cp har jag knappt ätit något överhuvudtaget på nästan hela veckan så känner mig inte lite fet nu efter massa godis, chips och pizza ... åh. Har ångest så jag ska ut på en liten löprunda nu, ska ta det lugnt p.g.a. min förkylning men en 5-7 km ska man väl kunna skrapa ihop i alla fall. Börjar inte förrän halv 12 imorgon, som varje måndag höhö, not complaining!
 

Kommentarer
Malin säger:

OMG! Best day EVER!!! <3<3<3<3<3<3<3<3
LOVE YOU!!!

2012-10-14 | 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback