latstina

Har just slukat ett nudelpaket med minst 10kg cayennepeppar, gött! Försov mig imorse och var/är fortfarande så sjukt seg så jag och mamma for och handlade en massa, och for sen på sista lektionen. 
Har repat inför spelningen på lördag, spelar på marknaden på Bilda så kom gärna dit! 
Har så otroligt stora problem just nu. Måste köpa nytt smink, måste diska, måste städa, måste orka ställa in mjölken i kylskåpet igen, måste vattna blommor, måste orka låsa dörren (alla säger att man ska göra det när man bor i lägenhet? I don't know), ja ni hör ju, jobbigt värre höhö. Jävla latarsel. 
 
Majsan i glitterkjol i MVG idag, jag är stolt över korvungen! ♥
tokliisa @ instagram

Kommentarer
Anonym säger:

meeeeeeen dö. jag har sjukt snygg hållning btw

2012-10-18 | 21:11:19
Malin säger:

Hahahahahaaaa!

2012-10-18 | 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback