If you like it up loud and you're hillbilly proud then you know what I'm talking about

Jag är inte död! (Någon frågade)
Bara halvt. Nä men, sitter här i lägenheten och är sjuk, dock så känns det bättre nu. Trots förkylningen så har jag haft en kung helg (vad är det ens för dag idag? måndag?). Spelade ju på Bilda i lördags vilket gick bra. Efter det var jag och David barnvakt, efter det kom hans gamla kompis förbi så det blev en sväng i chevan, och förhoppningsvis avslutades ett jobbigt kapitel mitt i roligheterna också. Hann med väldigt mycket denna lördag känns det som! 
 
Idag så har jag mest bara legat under täcket med glass och massa filmer, och sovit som en gris. Har beställt kläderna till halloween nu, är sjukt taggad faktiskt!
 
Den som kom på idén med en huva på en filt kan ju få en puss eller nåt
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

okej då bättre rubrik än min idee

2012-10-22 | 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback