Hjärtstopp caused by Chevrolet

Alltså Gud. Ni som känner mig vet att jag blir hög på Chevrolet. Och älskar Tim McGraw. Så jag höll ju på att dö igår när jag såg den här videon, countrymusikens hetaste man och massa chevy trucks? Jag klarar inte av det. JAG DÖR AV DOM DÄR BILARNA. Vill bli 18 nu så jag kan skaffa mig en Cheva Silverado 3500HD, har varit min drömbil i hela mitt liv, dock lär man ju få jobba som en idiot för att någonsin få pengar till det. Jag får typ helt allvarligt gåshud av trucks och V8'er. Åh nä, nu måste jag gå ut eller något för jag kan inte se den här videon mer. Det är inte bra för min psykiska hälsa ... USA, Chevrolet, Dodge and Ford - Raisin' a little hell and praisin' the Lord.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback