Another saturday

Sitter på bussen påväg ner till stan nu, har med mig en skruvdragare och grejer så jag kan skruva ihop sängen som äntligen kom igår. Så ska om i lägenheten först, sedan blir det holmsund!
Vet att min uppdatering har varit sämst den senaste tiden, men har haft ganska fullt upp och lite ork. Just nu är det nå damp så jag mår illa så fort jag äter något, inte annars :s Så jag kommer väl svälta till döds hehe. 
But I'm giving sjukligheten the finger, ids inte vara sjuk just nu så jag skippar det. 
 
Håller på att längta ihjäl mig efter snön. Vill ta fram skotran, åka bräda, galoppera i djupsnön, sitta och grilla, åka till fjällen och allt sånt. Hoppas det blir en hyfsat kall vinter med typ -30, det är härligt. Snart är det november, oh lord kill me, hatar den månaden. Aldrig sol, inge snö, kolsvart, huvudvärk och hela köret, känner för att fara någon annanstans då. Men dock så kommer ju Brad Paisley som ett ljus i mörkret då hehe ♥ Längtar.
 
Fick just massa låtidéer, älskar då det händer. Man måste ta vara på såna stunder så ... I'm off. Här har ni lite bilder och grejer som jag inspireras av, så ta och gör det ni också. Source: spellsjewellery.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback