Did 2 commercials and he was gonna be a moviestar, but all I wanted was a car

Måste bara säga, SÅ JÄVLA SKÖNT PASS PÅ GYMMET! Maxade cardio tills jag absolut dog, sen biceps, triceps, axlar, traps, övre rygg och mage. Höll på att spy i en halvtimme efteråt, så sjukt skönt. Hade världens fokus och jävlaranamma. Får skavsår i händerna av dom fria vikterna så for äntligen och köpte handskar nu. 
 
Och dessutom ... byter till Mu1B på måndag! Börjar i min älskade fru Johannas klass, nu fick jag plötsligt tillbaka lite av den bortblåsta motivationen. Nu kanske jag börjar gå till skolan av fler anledningar än att bara få närvaro så jag får studiebidrag. 
 
Och imorgon händer det overkliga ... Jag, Johanna, Majsan och Lelle hoppar in i bästa Elins bil och rullar mot huvudstaden, all goin' to Brad Paisley på torsdag! Jag tror inte att jag har insett att det är sant. Minns när jag var liten och hörde Brad för första gången, det var ju som magi i öronen. En av världens bästa countrymusiker någonsin. Åker hem på fredagkväll, så det blir en skön vacation. Lär bli mycket sjungande i bilen. Åker förbi Jossan också, och sen vet jag inte riktigt vad mer vi ska göra. Är i alla fall obeskrivligt peppad. Love life. 
 
På lördag spelar vi på Garagefesten i Bygdeå, så kom gärna och dra en dans där, folks! Har med oss filifjonken på trummor också nu, kommer bli awesome! 
 
Kommer förmodligen bli en jävulskt instagramuppdatering, så stay tuned: @tokliisa
 
Världens bästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback