too much inspiration

(inlägg om kulturnatta kommer soon)

Jag har aldrig varit såhär sjukt jäkla galet insane otroligt inspirerad i hela mitt liv, fattar inte vad det är för fel! Det är så mycket så jag känner mig hög ... vet inte riktigt vad jag ska göra av all denna inspiration! Jag har lust att bara sätta mig ner och skriva ett album, om möjligt bättre än (What's the story) Morning Glory hur omöjligt det än verkar. Allt började sedan jag började lyssna på Oasis igen. Jag har alltid älskar dem men jag har typ "perioder" då jag lyssnar på dom mycket men sen glömmer jag bort dem totalt. Och nu var det flera år sedan jag lyssnade på dem, tills för någon vecka sen då jag fick Don't Look Back In Anger på hjärnan av okänd anledning och så satt jag där i Oasisgropen igen ... herregud.

Då till och med jag ids göra en sån här tumblr/weheartit-liknande bild, då är det inte lugnt
© Lisa Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback